Om Liam fick välja!

Jag är en såndär person som gärna sitter och tittar i olika webbshoppar på saker jag skulle vilja ha, min lille gobit Liam verkar vara likadan och satt med mig och visade mig vad han ville ha för kläder från Kidelins nyöppnade webbshop. Tre plagg ville han ha, de på bilden här nedanför.

Jag har inget emot rosa kläder (Liam har ju haft både rosa byxor och tröjor med rosa på) men nee dessa rosa tröjor på bilden får han faktigst klara sig utan. ;) Den snygga randiga tröjan på bilden (rödblå) därimot gillar jag skarpt. :)




       

Vill ni förhandsboka NOVA STAR kläder från nyaste kollektionen? Vill ni handla för bästa konsumentpris och fraktfritt över 200 kr? Då är Kidelin.se rätt ställe att handla på. :) Väljer ni att handla där så får ni gärna  använda er av denna kod: geshiia. Så när ni shoppar Nova Star hos Kidelin.se så ska ni lämna ordet "geshiia" i kommentarsfältet i din beställning. :)

Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Alfred, Elmer & Willy
2010-08-16 @ 20:48:51
URL: http://veronicamamman.blogspot.com

Så brukar jag låta mina söner göra också, kul att se vilken sorts klädstil de små liven har ;-)

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2010-08-16 @ 22:53:19
URL: http://geshiia.blogg.se/

Veronica Det är kul att låta de vara med och välja. :) De rosa tröjorna blev inte hemklickade men den randiga blev det iallafall. ;)

Postat av: Sara
2010-08-17 @ 09:04:26

Jag undrar bara vad är skillnaden med denna rabattkod emot att inte ha någon?? det ger ju för fasen ingen rabatt! Fraktfritt är det ju alltid över 200:- och inte en krona bättre priser för att man anger rabattkoden...


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback