Leva på lycka!

Godmorgon godmorgon! Tisdag idag och idag hoppas jag på att AF ringer mig, de gjorde ju aldrig det igår vilket iofs är förstårligt eftrsom det var hennes första dag tillbaka efter sin semestern, jag håller tummarna på att hon ringer idag. :) Imorgon är det dags för mitt första samtal hos min psykolog på evigheter, det har varit semester + att jag inte känt något behov av att gå då jag levt på lyckan av mitt jobb. Självklart har jag behov av det ändå, men mår man extra bra så är det lätt att "glömma" och förtränga.


Leva på lycka, går det i längden tro?

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback