Dagens outfit

Liam letar efter en spindel som jag sagt finns inne på hans rum, jag säger här Liam och han tittar på mig för att se var jag sett spindeln. Självklart finns det ingen spindel men det vet ju inte Liam. ;) Blir lättare att få han i stående positon och titt mot en om man leker till det lite. ;)

Idag har Liam valt tröja och byxor själv och ja jag tänker faktigst låta han ha det på sig för det bruna i tröjan matchar det bruna i byxan, det är inte mycket brunt på byxan men lite. ;) På sig har Liam en tröja från Polarn o. Pyret, byxor från Ida T och strumpor från Lindex. :)




Tröja: Polarn o. Pyret, stl 104
Byxor: Ida T, stl 98
Strumpor: stl 25-27


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback