Vinnare - Kidsbutik.se

Vinnaren är dragen! Vinnaren från tävlingen i samarbete med Kidsbutik är dragen och den lycklige vinnaren av presentkortet är: BECKAHBITCH! Grattis! =)






Beckah maila mig på [email protected] och lämna dina kontaktuppgifter så skickar jag de vidare till Catharina, ägaren hos Kidsbutik.se. Än en gång, stort grattis till dig Beckah. :) Jag passar även på att ge Catharina på Kidsbutik.se ett stort tack för sponsringen av den braiga vinsten! Tack tack!


Lägg till mig på Bloglovin för att ha koll på kommande tävlingar.

bloglovin




Kommentarer
Postat av: Egomamma-en vanlig mamma med en ovanlig bakgrund
2010-04-15 @ 10:31:31
URL: http://egomamma.se

Grattis Beckah!!

Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-04-15 @ 11:31:50
URL: http://beckahbitch.se

WAAH!!! yeeeey!!! Fasen så skoj! Tackar tackar!!! :-D


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback