Valborg idag då!

Hej och hå! Gud jag är såå uttråkad hahah och tråkigare kommer jag säkerligen att få tror jag eftersom sambon vill att vi hoppar att kolla brasan idag pga vädret. Det är trååkväder ute! Inget regn (än) men tråkigt väder. :-/ Jag planerar iallafall på att mysa till det lite med god mat och en smarrig bananasplit till efterrätt för oss alla i familjen. Får jag bara det så kan jag rita en fin brasa åt mig och barnen. ;) Passar på att önska er en trevlig valborg!

Va händer hos er idag på självaste valborg?


Kommentarer
Postat av: ann
2010-04-30 @ 19:38:33

det är tänkt att titta på brasa hörru men jag mår lite dåligt så jag vet inte det kanske blir att vi med struntar i brasan idag hörru


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback