Billiga märkeskläder!

Tips! När jag är uttråkad så brukar jag sitta och kolla runt i olika webbshoppar och dreggla på allt snyggt som finns och som jag själv skulle vilja ha och jag lovar er det är massor! Jag har hittat en butik som har massor av snygga plagg och saker och till helt galet billigt pris.

Mitt tips till er är KIDO.SE, där kan ni hitta märken som MaxoMorra, Snoozy, Liandlo, Lilla Hund Design, XITRUS, Zizoo, Alfons, BusMonster, Jabadabado, ImageToys, Sunny Kid och några fler finfina märken.

Det bästa med KIDO.SE.. vet ni vad det är? Jo att det är så förbannat billigt! Snygga kläder och leksaker för superlåga priser utan en massa påslag som alla andra butiker har, vilket somsagt innebär billiga märkeskläder till superpriser! ME LIKE! Hojta gärna om ni hittar och köper något, alltid kul att se om mitt tips gillades av någon. :)

 




Mamma, farmor Monika och ni andra som brukar fira Liams födelsedag som visserligen är i november (hahaha) har ni svårt att komma på vad nu ska köpa? Då kan jag tala om både det ena och det andra jag vill ha från denna butik. ;) Eller om ni bara får för er att shoppa till Liam nån dag så vet jag somsagt massor jag vill ha från denna butik. ;)

 


Kommentarer
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma
2010-04-08 @ 20:15:10
URL: http://salkert.se

Oh hihi tack sötnos! <3

Postat av: ann
2010-04-09 @ 15:20:06

tack för tipset hörru =)

Postat av: Sofie
2010-04-18 @ 16:33:53
URL: http://sofiebloom.blogspot.com/

Tack för tipset, jag tycker att det ska vara billigt när man handlar online annars kan man ju gå till affären. Kido verkar schysst!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback