We are going to IKEA!

Godmorning alla solstrålar! Jag ska snart hoppa in i duschen, fixa mig för att sen ta en liten shoppingtur och idag blir det att köpa nya skor, köpte ju aldrig några sist och efter det blir det en sväng till IKEA YAY! Tror ni det blir något större inköp..? Nja jag vet inte men den som lever får se. ;-)

Det kommer bli en lååång borta dag från datorn iallafall men vem vet kanska jag använder mig av mobilen för att blogga lite..? Om inte så kan ni ju roa er med att svara på "dagens fråga" inlägget under detta inlägg som handlar om IKEA. =)

Duschen nu! =)


Kommentarer
Postat av: ann
2010-04-24 @ 10:18:59

ikea är skoj mycket fint hoppas ni hittar mycket skojiga sakr :)

Postat av: Anonym
2010-04-24 @ 14:54:37

Åh IKEA är så roligt att gå på. Kan man egentligen gå igenom den affären UTAN att bli ruinerad. Tycker det kvittar om man bara är där för att köpa småsaker. Det blir alltid så himla mycket och dyrt :-). Hoppas du hittade många fina saker till din familj och ditt hem. Ha en trevlig helg.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback