Scarfs från Ida.p design!

Ida.p! Fick hem en scarfs häromveckan, en jättesnygg scarf från Ida.p design. Den satt dock inte så bra på min Liam eller den satt helt okej men den är "modell liten" så den sitter bättre på en bebis. :) Tur att vi har en söt liten Nova i släkten som denna kommer få flytta till istället, för den är försnygg för att bara låta ligga eller hur? :)

Den supersnygga scarfen är i härlig röd färg med vita prickar och handtryckt elefant i svart. Två tryckknappar i nacken vilket är jättebra då det ibland behövs justeras i storleken. Scarfen är fodrad med fin ljusblå fleece som håller borta vätan vilket är perfekt om man har en bebis som drägglar mycket. Och som grädde på moset är den snygga overlocksömmen runtom scarfen, den tycker jag gör väldigt mycket för utseendet. :) ME LIKE!

Inne hos Ida.p design kan ni hitta supersnygga scarfs, mössor, bodys, napphållare, haklappar, babyfiltar, skrivböcker, kort, tändsticksaskar och mycket annat fint, webshopen är helt klart värt ett besök tycker jag. :) Butiken hittar ni HÄR!


Jag var ju tvungen att göra ett litet fotokollage av bilderna jag tog när Liam skulle prova scarfen idag eftersom jag tyckte Liam såg så go ut när han log på sitt busiga lilla vis. =) Min lille gobit!





Kommentarer
Postat av: ann
2010-04-13 @ 07:53:32

vilken gobit liam är hörru :)



gillar scarfen med hörru :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback