Måndagsbabbel

Blää! Jag vaknade för en stund sen och har sovit sen 13:30 eller nåt sånt, jag fattar inte varför jag är så förbannat trött jämt men det börjar kännas åt helvete. Mitt liv just nu består nästan av att sova, vara trött och äta lite då och då känns det som. :(

Jag har precis skalat potatis och ska strax pannera lite go fisk, japp det blir potatis, fisk och sås här hemma idag och det är smaskens. En sen middag idag men det gör inget eftersom lunchen med blev lite sen men den som väntar på något gott.. ;)

Efter den smarriga maten blir det nog att knata ner till ICA en sväng och hämta ett paket från *********** ett paket med saker som jag inte har en aning om vad det finns i, det ska bli intressant och kul att få se innehållet. :)


Nåja sluta babbla och ta hand om fisken. :)


Kommentarer
Postat av: Sanna
2010-04-26 @ 17:56:45
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

SV: Jaha, då förstår jag men det stämmer det är inte så lång bit i mellan Katrineholm och Norrköping trots allt, så du bor ju i närheten trots allt.



Jag mailar dig på mailen angående design.

Postat av: Maria G Nilsson
2010-04-26 @ 18:51:48
URL: http://www.mariaofsweden.blogspot.com

Hej hej!!

Ja ledsen att du inte han med tävligen.

Men du, det kommer säker flera chanser.

Jag har märkt att hela nätet vimlar av tävlingar.

Lycka till på andra!!

Tjing

Postat av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma
2010-04-26 @ 21:58:21
URL: http://majbebis08.blogg.se/

sv; yepp allt är från Lindex :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback