Hörnköket Grand Gourmet!

OMG så snyggt! Spana in detta lilla kök, så sjukt snyggt eller vad säger ni? Detta kök skulle jag allt vilja ha till Liam fast med kanske svarta detaljer på spis, mikro, ugn osv och sen rött på gardiner, kaklet, grytlappar och "pinnarna" upptill där tex gardinerna sitter fast.

Ojojoj jag undrar vad priset på detta underbara kök kommer vara, min gissning är någonstan mellan 1000-3000:- vad tror ni? Köket kan hittas hos Gabriellasleklåda.se MEN inte förrens i juni i år! Det ska bli intressant att få veta pris sen. :)


Köket innehåller:
* Diskmaskin, ugn, mikro, kyl och frys och alla dörrar kan man öppna och stänga.
* Tyggardiner bakom diskbänken
* 4 metalltillbehör - en kastrull, en skål och två spatlar



Kommentarer
Postat av: ann
2010-04-23 @ 08:26:03

så sött hörru :)

Postat av: Kidelin bloggen - Therese
2010-04-25 @ 12:02:56
URL: http://kidelin.se/blogg

Kid Kraft har verkligen lovely kök! Och i slutet av sommaren kommer detta märke och dessa fina kök finnas hos Kidelin till de bästa priserna såklart.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback