Bloggtipset - Kidelin

Bloggtipset! Jag vill tipsa om en blogg med namnet Kidelin. Den trevlige ägaren till Kidelin är en "nygammal" bloggerska, hon har bloggat tidigare och då haft en väldigt bra blogg som skrev om olika produkter, nu kommer hon igen med en ny fin blogg som jag tror kommer bli jättebra.

Kidelin skriver om saker som jag älskar, nämligen kläder! Men det kommer även bli personliga inlägg i nya bloggen och det gillar jag med. Det bästa är ju att hon även håller på att öppna en webbutik och det gillar vi eller hur..? ;) Den nya butiken kommer ni kunna hitta HÄR men just nu är den somsagt inte öppen MEN ni kan redan nu anmäla er till nyhetsbrev för att inte missa butiksöppningen. :)




BESÖK BLOGGEN HÄR!


Har du en blogg du tycker är värd att bli veckans blogg?
Klicka dig vidare HÄR och berätta om den bloggen. :)


Kommentarer
Postat av: Annika
2010-04-16 @ 20:49:27
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

You got mail bruden :P Å en himlans massa bilder :P

Postat av: Kidelin bloggen - Therese
2010-04-17 @ 10:25:43
URL: http://kidelin.se/blogg

Tack rara för dessa ord. Blev jätte glad och överraskad.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback