Bloggtidning för föräldrar!

BaraBlogg! Har ni hört talas om BaraBlogg? Det är en nättidning för oss bloggande föräldrar, det finns även topplistor för våra bloggar och ett forum där man kan ställa frågor m.m. Jag har själv ganska nyligen hittat dit men gillade sidan direkt. Forumet är väldigt nytt så det är ganska tomt just nu men jag hoppas det blir fart på det stället väldigt snart. ;)

Du hittar även lite annorlunda men otroligt tokbra tävlingar hos BaraBlogg som kan ge dig och din familj stora summor med pengar vilket är en perfekt vinst, speciellt då barn kostar att ha. ;) Eller tänk vad de pengarna kan göra mycket för ett barn på sommarlovet.

En superbra krönikör har de med, nämligen vår Beckahbitch, hon skriver otroligt bra så ett tips är att spana in deras krönikör, jag väntar iallafall spänt på nästa krönika ifrån henne. :) Något annat som jag älskar är ju BaraBloggsBloppis, så otroligt bra idé måste jag säga. :)

Som ni ser så har jag väldigt svårt för att säga bu eller bä om nättidningen, bara massa positivt att säga men jag är som sagt ganska ny där och hittills så har jag bara positivt att säga och jag hoppas det förblir så. Spana in sidan du med! :-)


Annons

HÄR HITTAR NI NÄTTIDNINGEN!




Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-04-18 @ 18:14:36
URL: http://beckahbitch.se

:-D

Postat av: Annika
2010-04-18 @ 20:09:59
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Tjofräs eller, grattis till vinsten du :P Såg att du vunnit kläder från PingPong :P

Postat av: ann
2010-04-19 @ 07:20:23

ska titta hörru :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback