Beautiful Blogger Award

Jag har fått ett bloggaward av goa Petra, tack tack! :) Petra är först och främst en av världens vackraste personer om jag får bestämma, utanpå men främst inuti. Petra är även tillverkaren av de snygga och populära Willvinväskorna och de är verkligen ett måste att spana in, ni hittar hennes webshop m.m. HÄR.

Jag såg även att jag fått detta av Familjen Korb och vi tackar såklart vår Korb med. Tack tack! Spana in Korbs blogg med för den är en av mina favoriter. :)




Instruktion; kopiera in awarden, länka till den du fått den av och ge den sen vidare till 7 andra bloggare och länka till dem + berätta 7 saker om dig själv – sprid lite glädje!

Egomamma  Beckahbitch  NilssonPettersson  Sanna Carolina1979  Mzetterblad  Moaastrand


7 SAKER OM MIG:

Jag har inget körkort men är glad ändå ;)
Jag älskar barnkläder
Jag älskar godis
Jag älskar att läsa böcker
Jag har aldrig åkt flygplan
Jag älskar att gå i myskläder
Jag tycker det är kul att göra tårtor


Kommentarer
Postat av: Egomamma-en vanlig mamma med en ovanlig bakgrund
2010-04-26 @ 11:27:15
URL: http://egomamma.se

Ojsan, man får tacks så mycket, awarder är ju alltid skoj!

Ska göra ett inlägg, ska bara fundera ut vilka jag ska ge den till som inte redan fått den, hehe.

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa
2010-04-26 @ 11:47:35
URL: http://hoppelajnen.se

grattis! :)



sv: ja jag är nöjd än så länge... hehe! blir mycket att gå igenom, men det är skoj.



ha en bra vecka!

Postat av: Annika
2010-04-26 @ 12:22:41
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Woh, tack!! :):) Min första award nånsin STOLT



Vet inte om du såg svaren under mina inlägg i min blogg, så ja lämnar svar här också :P

Tackar för tipsen gällande inlägg osv, jag har ändrat o donat lite nu, tänkte även på mellanrum när ja skrev "listan om mig själv" :)

Å ja - ja va ju de. En av vinnarna av teckningen. Helt grymt, ja ser med spänning fram emot det färdiga resultatet! :) Men tror säkert att Anders tecknar av dina pojkar mot beställning,tror du inte de? :) Du får fråga honom ;)

Postat av: Petra
2010-04-27 @ 07:23:02
URL: http://www.willvin.se/blog

Tänk vad kul det är med de här listorna när man får veta saker man inte visste innan - eller kan gissa om någon ;-) Jättekul - och tack för att du antog Awarden ;-) Kram


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback