Vilka jävla människor det finns!

Vilka jävla människor det finns! Jag mår illa och undrar hur sjutton folk tänker när de gör något så förbannat grymt mot ett barn. Detta är bara ett videoklipp av många som handlar om småbarn som blivit misshandlade till döds av "nära och kära". Hur fan kan de med att göra så? Vadsjutton har barnet gjort dem för illa? Nee.. jag finner inga ord.. jag önskar att det fanns ett sätt att se innan folk får barn om de är lämpliga som föräldrar.

Jag hoppas alla människor som gör som dessa två idioter blir straffade riktigt ordentligt och får en jävla våldsam död, helst en död 100 gånger värre än den död som de utsatte barnet för! Jävla idioter!


Kommentarer
Postat av: ann
2009-09-29 @ 09:02:58

Håller med hörru, vilka jävulska nötter!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback