Tre saker

Jag var inne hos Enburkrussin och spanade runt. Där hittade jag såklart denna lilla utmaningslista och ja Russinet utmande alla så jag var ju bara tvungen att göra denna utmaning jag med. :)


Tre saker:


Kylskåp:
Mjölk, ost och yogurt

Frys:
Kycklingfilé, tjocka pommes, frysta jordgubbar 

Skafferi:
Oboy, pasta, godis

DVD-hyllan:
Barnfilmer, barnfilmer, barnfilmer

Bokhyllan:

Pojken som kallades Det, Serien Grottbjörnens folk, 14 år och till salu

Handväska
Skötväskan:

Blöjor, napp, våtservetter

Sminkväska:
Mascara :)

Badrumshylla:
Tandborstar, deo, tops

Cd-hyllan
:
Har ingen CDhylla

Förråd:
möbler, kläder, skräp ;)

Hjärna:

Sova, datalek, nummer

Jackficka:

Mobil, nycklar, ludd

Kryddskåp:
Salt, peppar, chiligrillkrydda

Barskåp:
Vodka, körsbärsvin, Whisky

Köksbänk:

Kaffebryggare, termos, bröd

Sängbord:

Har inget

Hatthylla:

Skor, hjälmar, paraply

Garderob:

Kläder, handdukar, saker

Fönstren:
Gardiner, blomma, lykta

Duschen:

Shampoo, balsam, leksaker

Skohyllan:

Skor, skor, skor



Jag utmanar
:

Alla som vill =)


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ
2009-09-06 @ 10:59:13
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Godmorgon sötnos :-)

Postat av: Mamma Russin
2009-09-06 @ 11:03:19
URL: http://enburkrussin.se

roligt att läsa..:) men åhhh grottbjörnensfolk.. den är ju så bra.. om ayla, hette hon inte så?.. kanske skulle läsa om den serien.. :)



hoppas ni mår fint.. kramkram

Postat av: Lisa [ENDASTLISA]
2009-09-06 @ 21:43:53
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Hej sötis! Vad har du gjort idag då? :*



Om du gilla rmin blgog får du gärna lägga till mig på bloglovin' så du inte tappar bort min blogg :> ;*

Postat av: Hanna
2009-09-06 @ 22:05:54
URL: http://hannaofsweden.se

"Weekend tävlingen" är avslutad i min blogg, kika in och kolla om just DU vann!

+ en nystartad tävling! ^^



kram Hanna


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback