Halva stan bortblåst..

Eller ja riktigt så illa är det kanske inte. Men frågan är har det blåst inatt eller har det blåst..? När jag var påväg till dagis med Liam imorse var det riktigt kallt och det blåste. På vägen till dagis så går jag förbi massa nerblåsta trädgrenar vid sjukhuset, jag går förbi ett parasol som ligger uppochner, jag går förbi ett bord + stolar som ligger hullerombuller, jag går förbi en stor grön balkongmatta som ligger på vägen och jag går förbi ett träd som gått av och ligger ner på marken. Så ja.. det måste ha blåst riktigt ordentligt inatt.

Hur har vädret varit hos er och hur är vädret nu? kan det tänkas att det kommer en väldigt kall höst och en tidig vinter i år? vad tror ni? det har tydligen redan snöat på vissa håll.


Kommentarer
Postat av: ann
2009-09-29 @ 12:32:45

Hörru det verkar ha blåst rejält.



Hoss oss nu skiner solen. :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback