Då var det måndag igen..

Godmorgon på er! Det har inte blivit så mycket uppdaterande här i bloggen de senaste dagarna då jag haft otroligt ont och knappt kunnat sitta stilla. :( Igår hade jag så ont att Diclofenac och alvedon inte ens funkade för mig, ont så jag mådde illa och kände mig lite yr av smärtan. Kan ju tala om att det inte någon hit att åka iväg för att gå i affärer när man har så ont. Nåja nånting ur det onda blev det ju såklart, nämligen två födelsedagspresenter och ett par fodrade slaskstövlar till Liam och så blev det utemat (alltid gott) och glass. :)


Klockan tickar på nu och det är dags att koka lite havregrynsgröt åt ungarna. :)


Kommentarer
Postat av: Jessica
2009-09-28 @ 11:02:29
URL: http://nexas.blogg.se/

Inte skoj att ha sådär ont, men förhoppningsvis blir det ju bättre nu då. Om det är någon tröst så har jag ont av att VARA gravid, så hur man än vänder sig så är röven kvar där bak :o)

Nu har jag skallebank och foglossning from hell. Är inte så lite glad att sambon tog sig an att städa badrummet grundligt igår, plus att han sköter markservicen också, med tvätt, diska, vara med Lucas lite, laga mat och sådär. Ska bli så skönt när man är ensam i sin egen kropp igen, så det anar du inte! Även om det kommer innebära en massa jobb. Då kan man åtminstone veta att kommer man överens om att det är min natt att sova så får jag sova då, istället för att ligga vaken till halv fem pga sparkar och foglossning..

Det finns för- och nackdelar med allt,vet du!

Hoppas du mår bättre i alla fall!

Kram!!

Postat av: ann
2009-09-29 @ 09:05:38

Ajaj låter inte trevligt hörru. :(



Får man kanske se en bild på slaskstövlarna tack? :) är nämligen själv ute efter något liknande.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback