Vintertider!

Ny dag och lika kallt ute. Jag kollade igenom alla Liams ytterkläder imorse och hittade hans gråa fodrade regnset i storlek 80 som jag bara inte orkat packa undan och tur var väl det eftersom det fortfarande passar tydligen, iallafall byxan och det var ju en fodrad byxa jag tänkt "bygga på" Liam med så det var ju bra, slapp jag panikhandla ett par fodrade utebyxor. :)

Tur med byxan men otur med Liams nya stövlar, WTF! Jag bara inte får på honom de, jag fattar ingenting. Vi provade de ju i butik och då satt de jättebra, ok att ta på, men nu? neee stövlarna vill inte på. :( Vad gör man? Har ni några trix?


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback