Söndagar suger!

Söndagar är tråkiga och stressande. Jag riktigt avskyr söndagar för de är oftast aptråkiga och det finns absolut ingenting roligt att göra på söndagar i denna håla och på det så är söndagarna alltid stressande i denna familj. Pappan ska upp och jobba dagen efter, barnen ska sova tidigt för kommande dag innebär skola och dagis och så jag då, jag måste ta hand om ungarna på morgonen eftersom sambon sticker iväg tidigt så jag måste med vara pigg och glad.

Just nu håller jag på att färga håret mitt och inte ens det är kul längre inte som det var förr iallafall, har skjutit upp det i en vecka redan så nu var det allt dags att fixa det ändå. Snart kommer sambons bror med familj hit och ska äta middag med oss så lite händer ju men inget som är riktigt roligt. ;)

Gud så synd det är om mig.. visst? ;)


Kommentarer
Postat av: ann
2009-10-18 @ 19:03:10

Ja hörru jättesynd om dig! ;)

Postat av: Tessan
2009-10-19 @ 08:42:37
URL: http://varvagmotbarn.blogg.se/

Hej! Jag ville bara meddela att du vann tävlingen inne hos mig :) Grattis. Du ser nog min mail adress så skicka dina adress uppgifter till mig så ordnar jag&testlagret så du får din vinst under veckan.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback