Shampoodledress stl 80+....... SÅLD!

Cool dress från Shampoodle, stl 80+. En riktigt snygg och cool dress (byxa och tröja) från Shampoodle. Tillverkad i 100% bomull. Collegedress med luva, ficka och extra långa muddar i arm och ben vilket gör att den passar i minst 3 storlekar! Blixtlås fram. Hemma hos oss är det rök- och djurfritt.

Betalning sker till mitt konto hos Swedbank, frakten är efter postens portoavgift och jag tar inte ansvar för postens hantering. Är du intresserad? Lämna en kommentar i detta inlägg eller maila mig på [email protected].

Plagg:
Tröja och byxa
Märke: Shampoodle (länk till hemsida)
Storlek: 80+, 1 år till 2 år
Användning: 2 gånger
Pris: 250 + frakt (nypris + REA 399:-)



Kommentarer
Postat av: Crazyangl
2009-10-02 @ 14:29:59
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Vilken cool :) Jaa jag tycker overalle blir snyggare å snyggare. Skatestas på oxå bara :P


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback