Sådan är jag!

Jag hittade ett test. Japp jag hittade ett test hos någon som jag inte minns vem det är längre (lol), fast det kanske inte har så stor betydelse igentligen då den person inte var den som gjort själva testet. ;) Testet går ut på att se hur man är som person och ja ni längtar säkert efter att få se hur perfekt testet blev för mig.

Inåtvänd <-----------> Planläggande <-----------> Abstrakt <-----------> Känslostyrd

SÅDAN ÄR JAG:

Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor.

Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut – även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.

Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.

Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar.

Vill du med göra testet? Testet hittar du HÄR!

 


Kommentarer
Postat av: pysen73
2009-10-21 @ 18:15:03
URL: http://pysen73.blogspot.com

Hej!

Ville bara tipsa om att jag har en tävling inne hos mig igen. Den här gången kan man vinna en väggalmanacka med sina egna foton. http://pysen73.blogspot.com/2009/10/vinn-kalender-med-egna-foton.html

Postat av: Charlotte
2009-10-22 @ 09:14:41
URL: http://www.charlotte.nu

Hej! Grattis - du har vunnit fyra fribiljetter till Tom Tits Experiment på Allas blogg charlotte.nu! Maila din adress till mig på [email protected] så kommer vinsten med posten.

Postat av: Diana ♥
2009-10-22 @ 13:10:29
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Tack snälla! =) Är så glad för mitt körkort nu, fast lite läskigt också att köra helt själv plötsligt...! =) Har du körkort eller?


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback