Lan på G!

Lan på G! Ja sambon ska tydligen ha lan här hemma i vår svinstia idag tills imorgon, det kommer några grabbar från hans jobb och de ska spela något skitspel, äta godis, chips och dricka läsk, till kvällen blir det nog pizza. =) Själv ska jag underhålla Isa och lille söte Marvin under dagen vilket är betydligt trevligare än att sitta och spela något skitspel. ;)

Det blir väl att knata till sjukhusparken med våra fina barn och låta de kasta sand på varandra. ;) Efter det blir det väl att ta en fika antingen hemma hos oss eller på stan med grabbarna bus. Kanske enklast att fika hemma?

För mig och Niklas blir det även en sväng upp till min systers grav för att tända ett ljus och fixa lite där. Min älskade ängel.. saknar dig så himla mycket.




Våra godbitar Marvin och Liam.


Kommentarer
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - 6:E NOVEMBER OFFICIELLA CHOKLADDAGEN
2009-10-31 @ 11:37:52
URL: http://alisagonzalez.se

Aaaah Paranormal var den läskigaste jag upplevt i hela mitt liv jag vågade inte ens se klart filmen så läskig var den och jag har inte alls svårt för skräckfilmer men de, den tog allt till en annan nivå!

Postat av: ann
2009-10-31 @ 13:35:18

ha så trevligt när gubbarna lanar hihihi riktiga sötnosar på bilden. :)

Postat av: Mad
2009-10-31 @ 14:12:33
URL: http://mamamad.se

Maila mig på adressen ovan;) Så skickar jag locken på måndag!

Postat av: Diana ♥
2009-10-31 @ 20:27:03
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Var gärna med i min nya tävling och vinn ursnygg gravid/amningstopp från Boob! =) Kram!

Postat av: J u i c y ♥ - Diary of me
2009-11-02 @ 21:40:04
URL: http://itsjuicybitch.blogg.se/

söta barn

Postat av: Anonym
2011-01-28 @ 18:46:00

jag googlade urfaspett o kom till din blogg. har du nått fint recept?


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback