Julmarknad

Vi har kommit hem från julmarknaden nu. Julmarknaden var inte mycket att ha om jag får bestämma eller ja det beror på hur man ser det. Ingen snö, inte kvällsmörkt och alla "stånd" var inomhus i massa små trånga hus. Hur kul är det? Allt som såldes var svindyrt så det blev inga köp eller jo äldsta grabben hittade tre stycken saker som ska bli julklappar åt hans mormor och hans två farmor men annars så köpte vi ingenting.

Något mer som gjorde dagen mindre rolig var att jag blev osams med sambon, ja han var inte osams med mig men jag var sur på honom så ja hmm. På det så gick även mitt ena objektiv sönder, såååå kul NOT så nästan inga bilder togs idag tyvärr. :( Vi har köpt (massor) godis så nu ska det tröstätas och kollas på film här. ;)

Hörs!!


Kommentarer
Postat av: ann
2009-10-25 @ 17:22:21

trist att dagen inte blev som du ville hörru och trist med objektivet. :(


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback