H&M i Katrineholm

Idag öppnas H&M i Katrineholm. Det ska bli riktigt skoj att H&M öppnas i vår lilla håla, visst det är inte ofta man handlar på just H&M men ibland kan man allt hitta lite. ;) Det är bara att hoppas på att en ny affär leder till fler nya affärer här i stan. =) Jag ska ner en sväng såklart fast mest för att jag ska möta upp en tjej och lämna en overall som hon ska köpa av mig.

Efter H&M blir det att knata ner till dagis igen och har jag tur att komma dit runt 10:00-11:00 så blir det att fota lite på min lilla cowboy på dagisets maskerad som äger rum idag. =) Nu är det dags att ladda kamera, fixa frukost. Hörs senare.



H&M


Kommentarer
Postat av: ann
2009-10-23 @ 16:06:54

Hörru det är ju toppen att H&M har öppnat billigt och bra tycker jag.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback