Paket, vinst och cowboy!

Fick paket idag igen. =) Min braiga vinst från Testlagret.se som jag vann inne hos Tessan var det som kom idag, tack så mycket! Alltid trevligt med paket istället för all reklam och alla de vita kuvert som innehåller räkningar. ;) Jag passar även på att tacka för vinsten jag vann idag inne hos Charlotte, nämligen fyra biljetter till Tom Tits, det ni. ;) Tom Tits har jag varit på förut och det är riktigt roligt där faktigst tycker jag.

Idag blev det en sväng ner på stan en stund med, köpte en cowboyhatt till Liam eftersom han ska ha maskerad imorgon. Jag skulle ju beställa en drakdräkt då Liam gillar dinousarier och drakar hade jag tänkt och jag hade hittat en jättefin på en webbutik men det funkade ju inte att köpa därifrån? Jaja.. han fick bli en cowboy utan pistoler istället och det funkar lika bra det. :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine
2009-10-23 @ 11:22:41
URL: http://www.muppsan.com

Åh vad skoj med Tom Tits, vilket flyt du har med tävlingar ;-) - Nya igång hos oss kan jag då tipsa om, hihi ;-)

Postat av: ann
2009-10-23 @ 16:07:36

Grattis hörru! Jag måste få se Liam som cawboy!!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback