Jag har sett dig naken!

Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut. *sjunger och trallar lite falskt* Ibland drömmer man helt galna saker, sjuka saker. hehehe som inatt drömde jag en knasig knasdröm om ett par bekanta. :)

Jag drömde om en tjej vid namn Natahlie och hennes brorsa Benjamin inatt, de hade köpt ett litet hus och nu skulle de bygga ut det. De höll på med ett badrum på övervåningen och hade kommit sålångt som till en dörr in.. eller ja ut blir det väl eftersom de inte hade byggt själva rummet än.

Det som var lite roligt med drömmen var att när de skulle duscha/bada så fick de först gå ut och dra i ett rep ute på gården för att hissa upp ett badkar till badrumsdörren på deras övervåning och för att sen öppna dörren och kliva i badet. ;) Idag (i drömmen) var det Benjamins tur att ta ett bad i denna dröm så jaaa, jag har sett Natahlies bror Benjamin naken hahaha ;)

Ja helt sjuk dröm var det allt och jag tycker det alltid är svårare att återberätta drömmen än att uppleva den, så jaaa jag tyckte drömmen var jäkligt rolig och den var väldigt verklig för mig. ;)


Kommentarer
Postat av: ann
2009-10-14 @ 08:50:15

Ja hörru ibland kan man dröma tokigt. =)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback