Snart dags att flytta!

Hihihi.. Vet ni vad idag så var vi och hämtade våra nycklar till huset vi ska flytta till och på fredag går första lasset, känns så underbart! Ville också säga det att pågrund av flytten så kommer jag inte hinna skriva så mycket här i bloggen efter ikväll och ja nu vet ni varför så ni inte tror jag har övergivit min blogg. ;) Jag kommer slänga upp en tävling i samarbete med O-Råsa innan fredag kväll som får pågå under flytten och tills jag känner mig beredd att avsluta den, så håll koll i bloggen vetja. :)


Kommentarer
Postat av: Jessica-tre killar och en tjej
2009-11-18 @ 23:01:27
URL: http://tremoten.blogg.se/

ÅÅÅ vad kul för er, jag längtar också efter att få nycklarna till vårt lilla radhus.. eller ok, vårt stora radhus blir det väl, eftersom det är större än vår trea nu. Men ändå!

Det är en sån hääääärlig känsla att klampa in och ställa ner de första lådorna och känna att HÄR ska vi bo!



Tävlingen ska jag absolut vara med på, för jag hittade lite saker som jag skulle vilja ha, adventskalendersakerna för killar vore praktiskt, förra året rände vi runt som skållade illrar för att hitta något till kalendern, och det var knappt vi fick ihop det.



Förresten, kolla hur min nya header ser ut hos dig om du kan o orkar, hos mig ser den iallafall bra ut.. men man vet aldrig.



Ha det bäst och bär inte ihjäl er på fredag.

KRAM!

Postat av: rebecca
2009-11-19 @ 06:20:37
URL: http://geshiia.blogg.se/

SVAR: Jaaa! Jag riktigt toklängtar, jag vill fixa iordning och dona och framför allt vill jag tända en brasa i öppna spisen och bara sitta vid brasan och njuta. ;)



Bära ihjäl mig på fredag..? hohoho vem tror du att jag är? en man..? jag är kvinna och ska INTE bära ihjäl mig, jag ska vara i huset och fixa såklart. ;)



Skoj att du vill vara med i tävlingen. :)

Postat av: Mari Johansson
2009-11-19 @ 07:39:46
URL: http://uknejohansson.blogg.se/

Vad roligt då är det bara volvo och hund som fattas snart då ;)

Postat av: Marie [Mamma & Fotoblogg]
2009-11-19 @ 09:49:04
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Åh har ni köpt hus ? :D

Postat av: ann
2009-11-19 @ 16:58:44

ooh så roligt för er hörru :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback