Paket på posten!

Jag spanade igenom mina nya mail för idag. Såg ett mail från [email protected] och tänkte först radera det eftersom avsändaren på mailet klingade illa i mina öron, innan jag hann trycka "ta bort" så läste jag även rubriken och såg att det stod "Ett DHL-paket har kommit‏" och då kom jag ju på att det faktigst finns något som heter DHL. ;)

Spännande är det iallafall för jag har ingen aning om vad det kan vara i paketet, jag har inte beställt något..? Inte vad jag har något minne av. Tur att sambon slutar jobbet snart så vi kan åka och hämta paketet för jag är nästan dödligt nyfiken på innehållet. ;)


Kommentarer
Postat av: Anna
2009-11-18 @ 17:24:58

Ohhhh paket, jag älskar paket! Vad var det i då? :)

Postat av: Charlott
2009-11-18 @ 22:16:07
URL: http://chicanika.blogg.se/

Det är nog redan betalt..

har du köpt nått från tradera

Postat av: rebecca
2009-11-19 @ 06:27:02
URL: http://geshiia.blogg.se/

SVAR: Anna jag kan tyvärr inte skriva det eftersom jag inte vet om Novas föräldrar läser här hos mig, jag vill ju inte att de ska få reda på det. ;)

Postat av: rebecca
2009-11-19 @ 06:27:27
URL: http://geshiia.blogg.se/

SVAR: Lotta jag vet vad det är nu. :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback