Ny layout!

Ny layout! Men den är inte klar (såklart!) grafiken är tex bara tillfällig men jag var ju tvungen att ha något sålänge. Såhär blå ska den inte vara sen men tyckte det passade in lite nu såhär på vintern, speciellt nu när det är sååååå mycket snö ute. ;) Lite koder ska justeras, tex så ska bloggen vara mer centrerad  m.m.

Så vad tycks? Hur ser det ut hos er? jag har kollat bloggen i IE och Firefox och där sitter saker där de ska sitta, iallafall hos mig. Tacksam för både positiva och negativa kommentarer om layouten, säg ärligt vad ni tycker. :)


Kommentarer
Postat av: Charlott
2009-11-29 @ 15:44:16
URL: http://chicanika.blogg.se/

du har inte lust att göra en layout till mig.. me lite tomtar o sånt.. juligt.. fattar mig inte på när man ska byta.. tanja brukar alltid hjälpa mig..

faan ja gick ner för att hjälpa niklas men då hade han dragit...

Postat av: ann
2009-11-29 @ 16:22:37

jag tycker det ser bra ut hörru jättesnyggt

Postat av: Charlott
2009-11-29 @ 19:34:52
URL: http://chicanika.blogg.se/

Ja man tycker det..


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback