Lite uppdatering..

Jag blir galen på detta med blogg.se. Jag blir galen på att blogg.se inte vill funka när jag vill. :( Jag höll ju på med ett inlägg med bilder och nu får jag vänta med det inlägget och jag hatar att vänta! Jag tänker inte skaffa något betalskit just nu bara för att bloggen ska funka när jag vill, det känns knasigt när varken bloggen är så "stor" eller när jag inte är så jätteaktiv just nu.

Bloggen kommer bli lite halvdant uppdaterad just nu och en tid framåt pga flytt, sjukdom, flyttstädning, tömning av källare på förra stället, fixning av nya huset m.m. Men lite då och då kommer jag såklart att kika in här och uppdatera. ;) Nya layouten är på G med men det tar lite tid eftersom jag inte har all tid i världen att sitta framför min kära lilla superfina dator som vissa andra verkar ha men jag måste ha två menyer eftersom jag vill ha en egen meny för de som sponsrar tävlingar, samarbeten osv, det är de helt klart värda, visst? =) Det blir nog att pilla lite på det ikväller, men just nu är det välling till lillgrabben som gäller. :)

Hörs!


Kommentarer
Postat av: ann
2009-11-26 @ 22:00:20

skönt att höra av dig lite tycker jag iallafall hörru


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback