Helt dö efter kalasandet!

Jag är fortfarande helt dö efter allt kalasande igår. 2½ timme sömn fick jag natten till igår, 15 minuter sov jag även hos min mamma efter lunch igår så ja jag har all rätt att vara halvdö trots att jag gick och la mig tidigt igår.. right? 

Lite bilder från Liams födelsedag kommer senare, dålig kvalité på bilderna kommer det vara då min systemkamera pajat och jag fick använda den lilla skitkameran, men hellre skitbilder än inga bilder alls. ;)

Liam och jag tackar för alla GRATTIS i förra inlägget, TACK TACK!! ♥


Kommentarer
Postat av: ann
2009-11-17 @ 10:46:57

klart du har rätt att få vara halvdö om du inte såvit så mycket hörru

Postat av: Ulrika
2009-11-17 @ 12:25:58
URL: http://uj76.blogspot.com

Tassar förbi o tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig (jätteskoj) att jag nu startat en ny spännande tävling:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_17.html



..med chans att vinna ett presentkort från en finfin barnbutik, kika gärna in o delta i den oxå =)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback