Klädesrensning och Veckans blogg

Kikar in lite snabbt. Har noll tid att sitta här just nu igentligen men tog en liten paus för en sen men smarrig lunch som min pappa bjöd på och nu har det blivit kaffe här. Just för tillfället eller ja just idag håller jag på att gå igenom massa kläder, kläder som är förlitet, förstort, förfult och förslitet som ska rensas och kastas/säljas/ge bort, ingen mening att ha sånt framme eller kvar.

Jag såg att det varit många inne hos mig idag som hittat hit från Beckahbitch tack vare hennes inlägg där JAG blivit vald som veckans blogg! *stolt* men ni är allt lite snåla på att kommentera. ;) Jag hoppas att några stannar kvar och fortsätter att kika in här hos mig, det vore skoj och trevligt. :)

Nu är det dags att knata tillbaka till kläderna!


Kommentarer
Postat av: Carolina
2009-11-24 @ 16:32:19
URL: http://carolina1979.se

Hej!

Jag vill tipsa om att det är 3 pågående tävlingar inne hos mig nu, man kan vinna presentkort på barnkläder, presentkort på barnrumsinredning och ett väggord!



På söndag startar dessutom min julkalender, massor med härliga priser att vinna hela vägen fram till Julafton!

Lägg gärna till mig på Bloglovin' så du inte missar några tävlingar - och passa på att delta, det är stor chans att vinna!

Kram Carolina

Postat av: BeckaHBitcH.se
2009-11-24 @ 17:07:03
URL: http://beckahbitch.se

Här kommer en kommentar iaf :-)

Postat av: Andréa
2009-11-24 @ 17:31:03
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Hej!

Du vann ju som sagt ett armband hos mig.. Men du har inte mailat din adress till mig va?? Vill ju ha den så snart som möjligt.

Postat av: Jessica-tre killar och en tjej
2009-11-24 @ 22:13:44
URL: http://tremoten.blogg.se/

Jag kommenterar ;o)

Klädrensning, fyy faaan på ren svenska I hate it!!

Men det går att lida sig igenom när man ska flytta, för då slipper man ju släpa med en massa i onödan.



Vi är ett steg närmare vår flytt, har avtalat med pappa om vagnen vi ska få låna, den är rätt stor, så han kör till o med hit den, sen ska den få stanna ett tag så vi kan genomföra flytten på ett lite annorlunda sätt: ett rum i taget. Mer om det på min blogg (i kategorin om flytten till Radhus)



Hoppas det gått bra allting, men det verkar ju så eftersom ni hinner käka lunch :o)



Grattis till att ha blivit veckans blogg. Kanske får instifta något sånt jag med framöver. Bara den nya designen kommer på plats.. Bilja håller på att fixa.



Nu ska jag dricka cola och vara trött en stund till Navy CIS börjar och Tim blir hungrig igen, sen är det sängdags!!

Postat av: ann
2009-11-25 @ 09:32:10

rensa kläder är ju roligt hörru grattis till veckans blogg :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback