Dagisavslut!

Sista dagen för Liam på dagis idag. Imorse när jag kom till dagis så fick jag en mapp med text och bilder som de fixat ihop till mig, de brukar inte göra det men jag bad om det så det var ju klart att de fixade det till just mig. ;) Bilder på Liam som tagits av personalen vid olika tillfällen på dagis, sånt tycker jag är kul att spara, tycker inte ni? :)

Det känns riktigt tråkigt att Liam ska sluta på dagiset och jag kommer verkligen sakna all personal för de är hur otroliga somhelst och riktigt snälla och trevliga. Man har ju hört av andra att viss personal på andra dagis kan vara riktiga bitchar, inte mot barnen men mot föräldrarna och jag är riktigt glad att jag inte varit med om det. Personalen på Liams dagis ger jag en stor tummen upp för. :) Jag önskar jag kunde ta med de i flytten, de kunde börja jobba på Liams nya dagis tycker jag. ;)

Personalen på Liams nuvarande dagis älskar verkligen just vår Liam, ofta när vi kommer så säger de att här kommer äntligen vår lilla prins, de talar alltid gott om Liam, berättar hur duktig, gullig och söt han är. De har påpekat flera gånger att de inte vill att Liam ska flytta och byta dagis, en i personalen började nästan gråta när hon sa det.. naaaw! Det värmer verkligen i mitt lilla mammahjärta att få se och höra hur omtyckt han är. 

Personalen är helt klart värda en Dagens ros!


Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma & Fotoblogg]
2009-11-19 @ 10:48:59
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

:) Men va skönt med lite större :) Vill med bo i hus! =) Ja New Moon ska bli riktigt skoj att se, jag är helt såld i den serien, speciellt böckerna, har du läst dom?



Hoppas det ska bli lika bra på Liams nya dagis, så känner vi med Williams dagis, älskar personalen där =)

Postat av: Jessica-tre killar och en tjej
2009-11-19 @ 12:14:11
URL: http://tremoten.blogg.se/

Personalen på dagiset är avgörande, helt klart. Men min erfarenhet (med fyra dagis i bagaget på Lucas) är att så gott som all dagispersonal är bra, har bara haft en person som varit lite udda mot oss vuxna, men bra mot barnen dock.

Men det kommer säkert att gå bra i Vingåker också. Han lär väl gå på Myrstacken där, eller? bästa dagiset, där gick ju jag, haha.

Eller Åland, kanske..? (där du gick, jag visste faktiskt det, hehe) Nåja, i Vingåker är dagispersonalen bra på alla utom gränden möjligen. Men de ska ha blivit mkt bättre.



Nåja. Det blir nog jättebra. Vad många som följer din blogg plötsligt förresten, du är poppis du!

Postat av: Charlott
2009-11-19 @ 13:48:27
URL: http://chicanika.blogg.se/

Hade heller inget problem med dem..

Postat av: ann
2009-11-19 @ 16:58:05

härligt när ett dagis är så bra hörru

Postat av: rebecca
2009-11-19 @ 21:45:27
URL: http://[email protected]

Marie: Aaa ska bli riktigt skönt med hus. :)



Nee jag har inte läst böckerna men skulle vilja, jag tror de är bra mycket bättre än filmerna, brukar vara så iallafall. Jag har sett första filmen och den ägde. ;)



Vi hoppas med nya dagiset är lika bra. :)

Postat av: rebecca
2009-11-19 @ 22:49:57
URL: http://[email protected]

Jessica: Ja myrstacken har vi sökt till. :)



Jaa! jag är jätteglad att fler har hittat min blogg, jag hoppas på ännu fler såklart, inte för att det har någon betydelse igentligen men kul att se att folk gillar ens blogg. :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback