Hojt!

Nu har jag och Liam sovit en stund. Jag känner mig dock helt dö fortfarande men tänkte försöka pigga till mig med lite kaffe och några mockarutsbitar. ;) Jag måste fundera ut vad jag ska göra för middag med, något enkelt. Jag har en stund på mig tills maten ska vara klar för sambon åkte precis iväg med Liam till stället där de serverar ut sprutor mot svininfluensan. Jag måste bara se till att orka, jag har sån huvudvärk, det riktigt känns som om min hjärna är svullen, trycker och vill komma ut.. urk.. och på detta ska jag försöka förminska lite bilder, jag får se hur det blir med det, har jag tur så hjälper kaffet mig lite. :)

Jeeje.. later!


Kommentarer
Postat av: ann
2009-11-17 @ 16:10:47

hörru det med huvudet låter inte bra du borde kolla upp det. så det blev att liam vaccinerade sig iallfafall?

Postat av: Therese - Eira min ögonsten
2009-11-17 @ 19:05:03
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Vinnaren är nu publicerad i min blogg! Vann du?


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback