Baktime!

Här bakas det för fullt. Jag och äldsta grabben håller på att baka, vi har precis gjort dumlemuffins och tidigare idag gjorde vi chokladbollssmet som står i kylen för att stelna lite och den ska strax rullas, såfort jag har skrivit klart här. ;) De andra chokladbollarna jag bakade förra veckan har "försvunnit" ur frysen..? Mer ska bakas men jag vet inte om det blir i dag eller imorgon, vore ju smidigt att göra idag med tanke på att två tårtor ska fixas imorgon med. Jeeje återstår att se om det blir mer bak idag. :)

Hade min systemkamera funkat som jag ville så hade ni alla fått sett en bild på våra smarriga dumlemuffins. ;) men ja tyvärr så funkar den inte så ni får vara utan den bilden. Men därimot får ni en bild som jag lånat från google.se som påminner om mina muffins om ni tar bort grädden. ;)


Kommentarer
Postat av: ann
2009-11-14 @ 16:33:02

så skoj att baka hörru är det till liams födelsedag? dumlemuffins är gott

Postat av: Jessica
2009-11-14 @ 22:33:41
URL: http://tremoten.blogg.se/

Dumlemuffinsar.. det receptet såg jag på sidan med dumlekakor som jag länkade till på barnens blogg.. Är det samma sida måntro? Smaskigt ser det ut i alla fall!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback