Barnkläder

Igår var sambons bror + tjej här och kikade igenom barnkläderna som jag vill bli av med och med sig hem blev det 3 kartonger, skönt men fortfarande massor kvar. Jag försöker få tag på min kompis Tina som är sugen på att kolla igenom barnkläderna men såklart får jag inte tag på henne, jag vill ju få bort allt från vardagsrummet.


Maria jag läste din kommentar, vilken storlek har din grabb? Blir det något över efter min kompis har kollat så kan jag rensa ut det som känns som att det är något att ha och så kan du få titta om du vill (jag kan fota lite snabbt) och är det något du vill ha så får du det gratis, det enda du får betala är fraktkostnad. Hojta om du är intresserad. :)



 

Kommentarer
Postat av: Maria
2009-05-22 @ 20:24:40
URL: http://malabuz.blogg.se/

haha nämen vad snäll du är, jag skojade ju bara. Men tusen tack... jag tar gärna emot, pojken behöver gämt kläder. Säg bara till sen så...

Idag va jag iväg och köpte lite kläder, ska försöka hitta bilder på dom på nättet eftersom min kamra e paj! ha det så bra och tack igen.. verkligen super snällt!

Postat av: Maria
2009-05-22 @ 21:51:51
URL: http://malabuz.blogg.se/

Glömde ju säga att Dante har st 86/92


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback