Radioapan :)

Idag när posten kom så fick vi paket eller ja Robin fick paket. Robin vet om att jag fått dille på att tävla och det smittas visst av sig för Robin har med varit i farten och tävlat, han vann en fin väska med Radioapan på. Riktigt glad vart Robin att just han vann trots att han inte skulle ha vinsten själv. Väskan tävlade han om för att lillebror skulle få den, perfekt nu till dagisstart. Liam verkade gilla den med för det var knappt att jag fick låna den och fota lite snabbt. ;)



Dehär står på lappen.

De har tävling varje vecka så även du och ditt barn kan tävla om en sånhär tjusig väska, tävla här! 

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback