...

Snart kommer sambon hem från Tyskland och gud vad jag har saknat honom hahaha han har ju knappt varit borta tre dagar ens. Visst det har varit lungt och skönt utan honom (får man känna så...?) och jag har uträttat mer i hemmet och runt omkring hemmet än vad jag gör när han är hemma. Mysko!!

Annars då.. mensen kom idag.. :( och vilken mensverk jag har då, det gör galet ont, har varit svimfärdig ett par gånger av smärtan och haft så ont att jag fick ta mig tid att gråta en liten skvätt. Dumma mens som är försenad så länge och så är det inget litet pyre i magen utan bara en sen dum mens. :(

Jag ska ta ett par alvedon och sen lägga mig och titta på TV medans jag väntar på att sambon ska komma hem. Natti!

Kommentarer
Postat av: Nexa
2009-05-20 @ 10:23:56
URL: http://nexas.blogg.se/

Hoppas magontet gått över till idag.. mens är aldrig kul. Fast å andra sidan vete fasen om jag tycker graviditet är så kul heller.. foglossning, sparkar, illamående, havandeskapsförgiftning, flämt och flås så fort man går tio meter.. nätack. Jag skulle fasen vilja vara utrustad med snopp istället för att vara tjej. Gud så enkelt allt vore! Enda problemen är att få upp den och för tidig utlösning, och det ena finns det piller för och det andra kan man träna bort på rätt kort tid. Ge mig en snopp!

/Jessica


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback