Fullt upp med Jerry Springer!

Blev inget skrivet i bloggen igår, hade fullt upp och när jag väl tänkt sätta mig ner en stund så började Jerry Springer på TV:en och ja jag blev fast i det programmet. TV:en är på dygnet runt här så ibland blir det att man "fastnar" trots att man har planerat annat som ja tex att skriva ihop ett inlägg här i bloggen, och inte lär det bli bättre nu när jag äntligen (äntligen enligt sambon) tillät fler kanaler.

Sambon har tjatat i flera månader om fler tv kanaler men jag har tyckt det varit onödigt då jag och han mest kollar på film och till barnen så finns det ju 2 barnkanaler + Mtv som min äldsta grabb jämt ska ha på. Nu blev det helt plötsligt 7-8 (?) barnkanaler + 2-3 musikkanaler, jag vill ju att stora grabben/barnen ska vara ute och leka, få frisk luft, röra på sig osv, inte vara inne för att de vill se ett "speciellt" program.

Jag ska strax börja rensa linneskåpet är det tänkt, då "vissa" tydligen inte vet vad "lägga in ordentligt" betyder. ;) Tänkte passa på att rensa bort lite handdukar, dukar, gardiner m.m. som man inte använder och kasta. Vi behöver allt utrymme vi kan få då vi bara har tre stycken små garderober och en stor varav en liten garderob är ett städskåp och i den stora garderoben har jag Liams kläder i och en del av mina + en stor frys. Kanske borde passa på och rensa bland Liams kläder med, det har ju inte gjorts sen i januari.

Jaja dags att börja, jag kikar in senare för att berätta lite mer om vad som hände igår.

Kommentarer
Postat av: Amanda
2009-03-25 @ 17:49:36
URL: http://creyla.blogg.se/

Jag har inte sålt några kalendrar. har gjort dom för skojs skull. men det är klart att skulle någon absolut vilja ha en så kan jag juh göra en. Likaså med smyckena. Dom har jag dock sålt en del av.

Just dom kalendrarna gjorde jag av kommunals fula man får med posten. :oD


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback