Min mobil

Jag har ju blivit lite beroende av dessa utmaningar och listor, hehehe jag som avskydde sånt förut. Nu känner jag att jag bara måååste göra dessa fåniga listor osv hehe =)


Har du pussat nummer 2?
Emma hehe nee det har jag inte.

Vad har du för relation med nummer 20?
Annie, min mamma. :)

När ska du träffa nummer 30?
Robins skola, nästa gång det är utvecklingssamtal för Robin i skolan.

Är nummer 18 söt?
Ja de är de väl =)

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Kicki.. hmm va ju så många år sen, men ja skulle kunna vara att hon jättegärna ville lära känna mig.

Gillar du nummer 14?
Krille, jadå sambons bror, han är trevlig. =)

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Min bror Micke, japp träffade han häromdagen.

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Sambons mamma, vet inte riktigt, kanske ikväll om jag följer med och hämtar Robins snowracer.

Är du nära vän med nummer 23?
Nja, vän o vän, är sambons flickvän.

Har du gått på bio med nummer 4?
Chack och Duza, nee har inte varit på bio med de.

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Tobbe, ja självklart.

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Diana min kusin, spel, film

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Kerstin, jaa självklart.

Vad har du och nummer 24 för relation?
Niklas, ja vi brukar ligga med varann, prata osv, han är min sambo ;)

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Mobilsvar, ja kanske ringa numret..

Vad är det bästa med nummer 8?
*hemligt* INGENTING! skulle vilja slå in lite vett i huvudet på henne!

Brukar du och nummer 16 träffas?
Lotta min syster, japp brukar träffas.


Nu är även DU utmanad!

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback