Listskoj =)

Snodde med mig en lista från Jessica, perfekt för att koppla bort alla htmlkoder. ;) Nu är det dags för film, så medans jag kollar på film så kan ni ju kolla in min lista här. :) Och varför inte göra en egen så har jag nåt att läsa sen, glöm inte att skriva en kommentar här så jag vet att just du gjort en lista med.



Vilken svordom använder du mest?
KULA! och Faaaan då!

Äger du en iPod?
Nja, sambon har en och då vi bor ihop är det väl "vår" ;)

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
05:45 på måndagar - torsdagar, 05:00 på fredagar, lördag- söndag så är klockan ej ställd.

Hur många resväskor äger du?
En, fast den gick sönder sist vi lånade ut den.

Använder du flip-flops?
NEJ, fult fult fult! och väldigt obekvämt.

Var köper du dina matvaror ifrån? 
Willys, ICA mathuset, COOP, Konsum, ICA Nära. Frukt är iallafall ett måste att handla på ICA mathuset.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Skulle bli en ganska tråkig bild om jag skulle vara med på den, me tanke på att jag inte fastnar på bild. så jag tar hellre bilden.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Blindless


Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Beror på vilket humör jag är på eller om jag är med mina barn eller själv.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Är det en stoooor summa..? Om summan är stor skulle inte köpa något utan betala av vårat banklån. Men om jag måste köpa nåt så skulle det få bli växter, har bara 5 växter i hela lägenheten.


Har någon någonsin kallat dig lat?

Jadå, sambon kallar mig det ganska ofta, ja när jag tex sitter vid datorn istället för att kanske plocka i diskmaskinen osv ;)


Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
 Nej

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Har ingen aning, förmodligen någon skiva med barnmusik.

Vilken är din favoritlåt just nu?
En låt med Katy Perry som jag inte kommer på vad den heter bara för det.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?

Inte vad jag minns nu och skulle någon ha gjort det så hade jag inte talat om det iallafall då det är hemligt.

När var senast någon stötte på dig?
Hmm.. kanske ett par månaders sen, sist vi var ute på krogen.

Vad åt du till middag senast?
Blev äcklig pasta med bacon idag.

Använder du huvtröjor?
Ja asskönt jue =)

Kan du vissla?

Jodå och är jätteduktig på att busvissla.

Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma.. Som undade om min äldsta son fick sova hos henne imorgon då hans kusin kommer dit.


Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?

Flumride äger!

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Fullbokade nej, stressande jo ibland när ungarna och sambo stressar mig. ;)

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?

Nee de tror jag inte, minns inte.


Vilken är din favoritfrukt?

Vet ej, äpple kanske, beror på vad jag är sugen på.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Ehhh.. va..? nee orka med sånt.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Jo det är jag, skriver jag i bloggen försöker jag skriva "rätt", skriver jag en kommentar så kan det nog bli ganska slarvigt, skulle jag tex skriva en uppsats så tycker jag det är viktigt att allt blir rätt. Jag stör mig på folk som säger fel och rättar de  väldigt ofta beroende på vilka människorna är.


Tror du på liv på andra planeter?
Inget jag brukar tänka på, men nu när frågan kommer upp så ja det tror jag.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Min äldsta son som verkar tro att vi kan skita ut pengar när som helst, speciellt sista dagen innan nya pengar kommer in. ;) 

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Jag tror Gud är en shemale. ;)

Vad var det senaste du åt?

Pasta och bacon.. urk..


Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Har väl inget med kön att göra egentligen, men måste jag välja något kön så är det nog det manliga. 

Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Har för mig min mamma nämt något om en film där en tjej hette Rebecca.


Gillar du senap?

Aaaa stark senap ska det vara med.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Tänk vad skönt det skulle vara om man bara kunde dra. Jag vill inte leva lääängre! Gud allt är såååå orättvist! Brukar inte tycka synd om mig själv så ofta, men ibland så har även jag mina stunder då allt bara är åt helvete.


Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Jag är höjdrädd, men skulle ändå vilja ha den upplevelsen.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?

Har ingen aning just nu.


Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej men har köpt något från Tradera.

Tycker du om att krama folk?
Nja.. mina barn. =)


Skulle du säga att du är trendig?

Njaee det är jag nog inte, jag klär mig i det jag själv tycker är fint och tycker sitter bekvämt.

Äger du en digitalkamera?

Har en systemkamera, en Canon 1000d.

Tycker du att du är attraktiv?
 Idag nej, andra dagar jovars, har ju sett snyggare ;)


Vad är du allergisk mot?

Hmm inget tror jag, inget som jag vet iallafall eller lite allergisk mot personer som inte kan tala sanning.


Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

Nee eller kanske ibland om jag råkat ta den sista köttbiten trots att sambon ville ha mer.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Ingen aning.


Kommentarer
Postat av: Rebecca
2009-03-06 @ 08:40:31
URL: http://geshiia.blogg.se/

Nu när jag har bytt blogg så ser man ju inte alla kommentarer som jag fått, trist tycker jag så jag har valt att kopiera alla kommentarer som tillhör varje inlägg och slänger själv in de i en egen kommentar.



Kommentarer:



Postat av: johanna

Kul litsa.... och härlig bakgrund =)



2009-02-19 @ 20:17:26

URL: http://misseverything.blogg.se/



Postat av: Linda

Byt bloggadress på mig ifrån Eliinasmamma.blogg.se till mammaliindas.blogg.se :D Haha.



2009-02-19 @ 21:21:00

URL: http://mammaliindas.blogg.se/



Postat av: Linda

Jag skulle lägga till dig där men jag kom fasiken inte ihåg vad du hette:P Men jag heter mammalindas där så bli vän med mig =)



2009-02-20 @ 08:47:13

URL: http://mammaliindas.blogg.se/



Postat av: Filura

Kul att läsa dina svar!!! Hihihi.



2009-02-20 @ 15:15:44

URL: http://www.mysfias.se


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback