Jag är förälskad i Popcornmannen!

Jag satt och spanade runt på olika sidor och hittade Popcornmannen Poppes sida och WOW säger jag bara. Böckerna verkar ju helt underbara, jag blev grymt sugen på att köpa båda böckerna. Jag blev så förälskad bara av att läsa vad böckerna innehåller. Visst min lillpojk Liam kanske är förliten just nu, men även han blir ju äldre. :) Och så har jag ju min äldsta grabb på nio år som helt klart kan lära sig mer av dessa böcker.


 Popcornmannen Poppe!

"En gång för länge, länge sedan föddes det en liten popcornman. Ett majskorn trillade av från en majskolv som hängde i en majsplanta. Det var en dag då solen stod högt på himlen och stekte mot majskornet som låg på en mycket varm sten. Plötsligt poppade det till och vips kravlade sig den lille popcornmannen Poppe ut ur skalet."


Varje saga avslutas med en eller flera frågor som diskussionsunderlag.
Man kan rita, sjunga, massera, reflektera, odla, läsa, lära och låta sig inspireras.
Popcornmannen Poppe är en bok om livskunskap för de mindre barnen.

Vill du veta mer?
tex: priser, vart man beställer ifrån, läsa recensioner eller bara läsa mer om böckerna,
 så kan du klicka HÄR.


Kommentarer
Postat av: Ulrika
2009-03-23 @ 11:29:05
URL: http://uj76.blogspot.com

Nu har jag dragit igång en ny tävling o denna gången i samarbete med me&i..ett finfint presentkort ligger i potten:



23.html" rel="nofollow">http://uj76.blogspot.com/2009/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart23.html



Kika gärna in o ha en riktigt braig dag =)

Postat av: Lotta Lagerberg-Thunes
2009-03-26 @ 19:08:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/22616/

Åh, vad roligt att du är nyfiken på mina böcker!



Det finns en super söt Poppe mjukis också som fungerar som en liten mjuk kudde också.



Men min webshop och hemsida är under omarbetning.



Om du mejlar mig så ska jag visa dig popcorn mjukisen!



Tack för dina fina ord!



Verkligen!



kramar Popcorn-Lotta

Författare och illustratör till Popcornmannen Poppe


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback