Helgen..

Ja i helgen hända det inte så mycket, hade köpt hem matvaror till tacos och en del gotta till lördagskvällen då sambon skulle ut på partaj. Jag tänkte passa på att mysa med barnen, äta gott men det slutade med att sambon, jag och Liam fick äta tacos själva då Robin efter badhuset bestämt sig för att äta hos Kim och Kevin och tydligen för att sova där. Jag fick trycka i mig godiset själv och när det var dags för Liam att sova så somnade jag med, så kul var min lördag. Söndagen var ännu roligare för den sov jag bort eller jag var vaken från 05:30 fram till 11:00 då sambon gick upp, efter det sov jag fram till 16:00.. så sjukt trött var jag..  20:00 tror jag klockan var då jag gick och la mig för kvällen igen. Visst vi kollade på en film så klockan hann ju dra iväg till 21:30 minst innan vi stängde av för att sova. Japp skojig helg!

Idag ska vi antagligen iväg för att köpa någon billig hylla till Robins rum som han kan ha sålänge tills vi ska till IKEA nästa gång. Vi måste fixa hans rum nu för det ser ut som "hej kom och hjälp mig" därinne just nu. Har lite planer på att kanske göra lite påskpyssel idag med, får se hur trött jag är senare när Robin slutat skolan. Det är helt sjukt hur trött jag är nuförtiden, har dock en liten aning om varför jag är det.

Kommentarer
Postat av: Jessica
2009-03-30 @ 10:36:58
URL: http://Http://banditkoll.blogg.se

GRAVI*D eller deppig är mina gissningar. Låter som akut gravidtrötthet, det där. inte skoj, man blir ju som ett kolli!

Hoppas du blir piggare iaf.

Kram från oss!

Postat av: Maria
2009-03-30 @ 12:49:02
URL: http://malabuz.blogg.se/

Gravid?

Postat av: evelina
2009-03-30 @ 15:52:26
URL: http://mystjej.blogg.se/

sv: okej de låter som en lugn helg de. För min del vart de jobba hela helgen vart inte så mkt mer. somnade som en stock efter de kan ja lova:S

gjort idag då?

Postat av: Nitania
2009-03-30 @ 18:31:46

Hejsan! Nu har jag startat en ny tävling. Nu har du chansen att vinna en röd digitalkamera från Samsung S630 Fantastiskt va? Även hela 14 tröstpriser utlovas! Delta nu: http://nitania.blogg.se/2009/march/utkast-ny-tavling.html

Postat av: rebecca
2009-03-31 @ 07:52:59
URL: http://geshiia.blogg.se/

Maria, Jessica Nej jag är inte gravid hehe



Deppig jovars på ett sätt är man väl om man tänker på vad som kommer "komma", men det är inte heller därför. ja det är inte den andledningen som jag tror men skulle ju även kunna vara lite därför om man tänker efter.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback