Har du..

Jahopp skadad som man är så måste jag ju även köra denna "lista", väljer dock att skriva lite om varje svar jag kryssat i då folk får för sig saker. :)

Jamen dåså då kör vi..


1) Rökt/röker cigaretter [x]
2) Dricker/druckit alkohol [x]
3) Sovit i samma säng som någon med samma kön [x]
4) Sovit i samma säng som någon med motsatt kön [x]
5) Strulat offentligt [x]
6) Varit kär i någon av samma kön [ ]
7) Haft sex med flera stycken samtidigt [ ]
8) Kollat på porr [x]
9) Köpt porr [ ]
10) Tagit droger [x]

Har varit rökare innan jag fick sista pojken och kan fortfarande känna ett sug, ett bloss och jag är fast igen kan jag tänka mig. Japp har druckit alkohol och kommer även dricka alkohol vid vissa tillfällen i framtiden. Sovit i samma säng med samma kön har också hänt ett par gånger och såklart med de motsatta könet med då min sambo är man. ;) Strulat offentligt jo hehe de har man väl när man var 14 typ. ;) Vem har inte kollat på porr? ganska vanligt att man sett minst en gång iallafall, dock inget jag direkt tänder på. Har även tagit droger eller rättare sagt "provat" vid några tillfällen och då menar jag inte mediciner och alkohol utan annat skit.


11) Umgåtts med mördare [x]
12) Gett någon sömnmedicin [ ]
13) Ljugit för dina föräldrar [x]
14) Ljugit för en vän [x]
15) Smugit ut ur ditt hem [x]
16) Gjort något farligt [x]
17) Skurit dig själv [ ]
18) Gjort någon illa [x]
19) Önskat att någon ska dö [x]
20) Sett någon dö [ ]

Umgicks med ett par "bröder"  förr och en av de har suttit inne för mord. Tror nästan alla har någon gång ljugit för sina föräldrar och även för en vän. Smugit ut ur mitt hem har jag gjort när jag bodde hemma hos mamman min. Gjort något farligt jodå, jag lever=farligt ;)  men utöver det så har jag även gjort saker som anses farliga, men inget jag nämner här. Gjort någon illa har jag med, blivit anmäld för misshandel, gjort illa utan att blivit anmäld, ibland har det gått sålångt att mina vänner (som varit med) fått stoppa mig för att det inte skulle "gått längre" än misshandel, dock var detta när jag var yngre och fick blackouter pga ilska blandat med alkohol. Det var många många år sen dock. Önskat att någon skulle dö låter så illa, men jag har önskat/sagt att det är han/hon får det nog bättre om han går bort, jag önskar att han/hon fick somna in istället för att må sådär dåligt/ha sådär ont.


21) Haft utegångsförbud [x]
22) Stannat ute hela natten [x]
23) Ätit ett helt glasspaket för dig själv [x]
24) Varit hos en psykolog [x]
25) Varit hos en drogrehabilitering [/]
26) Rakat av ditt hår [ ]
27) Haft sönder någons biljett [ ]
28) Varit med på att göra sönder något [x]
29) Varit på en fest [x]
30) Varit på en bar [x]

Nästan varje unge har väl haft utegångsförbud..? Stannat ute hela natten har nog många med gjort, speciellt en varm sommarnatt. :) Lätt att man äter upp en Ben&Jerrys. =) Hos en psykolog har man varit några gånger, senast i måndags. Har satt ett / i drogrehabilitering, vad är det som "gills" med det? jag har bott på ett "hem" för de som har ett drogberoende m.m. Tagit sönder något har man ju med varit omogen att göra tex ett fönster, rivit sönder en tjejs räkningar och kastat m.m. Varit på fest och i en bar har nog nästan alla över 20.


31) Varit på en vild fest [x]
32) Sett the Mardi Gras [ ]
34) Vart i afrika [ ]
35) Sniffat något [x]
36) Bär/burit svart nagellack [x]
37) Bär/burit armband [x]
38) Bär t-shirtar med tryck [x]
39) Lyssnar på rapp [x]
40) Äger en kr cd [ ]

Vad är en vild fest? vad är skillnaden på fest och vild fest..? vild fest för mig kan ju vara något helt annat för dig, men ja jag har varit på vild fest enligt mig. Sniffat har man testat ja, inget jag rekomenderar! Svart nagellack, armband och t-shirts med tryck har nog nästan alla haft någon gång. Jo jag lyssnar på rapp är en allätare när det gäller musik.


41) Är/har varit goth [ ]
42) Klätt dig horigt [x]
43) Är/har varit punkare [ ]
44) Är/har varit alternativ [ ]
45) Stulit något [x]
46) Varit så full att du inte kommer ihåg något [x]
47) Svimmat [x]
48) Varit full och trillat omkull [x]
49) Varit förälskad i en granne [x]
50) Haft någon snokande i ditt rum [x]

Klätt sig horigt, alla har olika smak. Det jag tycker är horigt kanske en annan inte tycker osv, men jo jag har klätt mig horigt enligt mig hahaha var på en tokigt rolig fest och några bytte kläder med varann och lånade av henne som hade festen, jag hittade en vääääldigt kort kjol, lårhöga stövlar, ett korsettliknande linne och på det en lång svart figursydd skinnrock, det måste sett horigt ut me tanke på att jag fick "napp" den kvällen mohahahaha. ;) Stulit något har jag med gjort tyvärr, men var yngre då och förstod tydligen inte bättre oO. Varit full att jag inte kommer ihåg något har hänt några gånger när jag var yngre. Svimmat har jag gjort 2 gånger vad jag kan minnas, första gången när jag väntade äldsta sonen och andra gången när jag inte ätit på en vecka (förutom 5 äpplen och druckit vatten) och sen fick för mig att jag skulle med ut och festa, kan ju säga att det räckte med en öl och en drink innan det började snurra och jag svimmade, slog upp ett fint sår i ansiktet + ett djupt sår i armen som förmodligen hade behövt sytts, sååå fina ärr idag. Drick aldrig på fastande mage! Varit full och trillat jodå hänt ett par gånger. Bodde hos min pappa ett tag när jag var liten/yngre och var så förälskad i Petter, min kompis bror som vi bodde granne med. Vilken förälder har inte snokat i sitt barns rum? ja självklart har jag haft någon snokandes i mitt rum.


51) Snokat i föräldrarnas rum [x]
52) Haft sex med någon av samma kön [ ]
53) Varit på en konsert [ ]
54) Förstört något på en konsert [ ]
55) Blivit kallad slampa [x]
56) Kallat någon för slampa [x]
57) Installerat högtalare i din bil [ ]
58) Haft sönder en spegel [ ]
59) Vart i samma rum som någon som har sex [x]
60) Använt någon annans tandborste [x]

Jag har snokat i mina föräldrars rum när jag letat julklappar =) Blivit kallad slampa har jag lixom många andra blivit kallad och ja har även kallat andra det. Varit i samma rum som någon som haft sex har hänt några gånger förr i tiden ja. Jo har använt min sons tandborste en gång när jag glömt min hemma, vägrar gå runt utan att ha borstat tänderna.
 

61) Ludacris är din favoritrappare [ ]
62) Sett en olagligt nerladdad film [ ]
63) Laddat ner filmer olagligt [ ]
64) Skolkat [x]
65) Ätit diskmedel [ ]
66) Gått på en intervju [x]
67) Mobbat någon [x]
68) Gått ifrån en restaurang utan att betala [ ]
69) Tänt eld på något [x]
70) Ljugit om din ålder [x]

Är det "olagligt" än att ladda ner eller se en film..? är det inte bara om man ger vidare? har nollkoll på vad som igentligen gäller, men skulle det vara olagligt så ska även nummer 62 vara i kryssat. Jo tyvärr har man skolkat vilket jag ångrar idag. Gått på jobbintervju har jag. Mobbat någon har jag även gjort oftast har det skett efter att jag fått veta att just den mobbat/varit elak mot andra. Tänt eld på ett papper har jag gjort när jag lekte med ett ljus, resultatet blev att jag brände mig och fick första gradens brännskada. Även tänt eld på en "marshall" och lekt med pinne i den som tog eld, likaså tog min systers pinne eld varpå hon kasta den i gräset så att gräset började brinna, vår kompis skulle  försöka släcka elden genom att stampa på den, resultatet blev att "marshallen" hamnade på min hand och gav mig andra gradens brännskada, såååå vad har ni lärt er idag då? jo LEK INTE MED ELD! ;) Ljugit om min ålder har jag gjort med, sagt att jag var 18 istället för 16 vilket gjorde att jag fick komma in på stadens "diskotek" och dricka drinkar. LOL


71) Ägt en liten lägenhet [ ]
72) Snott din kompis pojk-/flickvän [x]
73) Velat ha kompisens pojk-/flickvän [x]
74) Varit i bråk med polisen [x]
75) Pratat med en främling [x]
76) Kramat en främling [x]
77) Kysst en främling [x]
78) Liftat med en främling [x]
79) Blivit sexuellt utnyttjad [x]
80) Utnyttjat någon sexuellt [ ]

Jo man har ju tyvärr snott en kille av en vän (men det var ju inte meningen typ.. skäms) och man har ju även kunnat tänkas sig en kompis kille (och hade ju kunnat fått honom tydligen har jag fått veta nu efter av honom om det inte varit för att %& /(%#45 &%#¤%&. ) om det inte varit för att %& /(%#45 &%#¤%&. Varit i bråk med polisen har hänt ja. Pratat, kramat och kysst en främling har hänt oftast i samband med ett "one night stand". Liftat med en främling har jag med gjort. **tänker tillbaka på Boråssresan** Blivit sexuellt utnyttjad ja tyvärr det har hänt.


81) Träffat någon du träffat på nätet [x]
82) Varit inne på datorn i 12 timmar i sträck [x]
83) Pratat i telefon i mer än 5 timmar i sträck [ ]
84) Kollat på tv i mer än 12 timmar i sträck [ ]
85) Varit vid en eld [x]
86) Blivit kallad dålig förebild [x]
87) Varit förbannad [x]
88) Gjort ett elakt spratt på någon [x]
89) Dansat på en fest [x]
90) Fuskat på ett prov [x]

Japp många trevliga mammor (och någon enstaka pappa) har jag träffat genom nätet. Suttit vad datorn över 12 timmar har hänt då jag var spelberoende. Varit vid en eld, jodå. Blivit kallad dålig förebild har jag med fast med andra ord, några har tyckt att det är mitt fel att de tex börjat tycka att de själva är snygga och att de ofta säger "fan vad jag är snygg" vilket ledde till att folk tydligen tyckte mindre om de pga det och ja det var mitt fel, en annan sa att det var mitt fel att hon började ha sex med massor av folk ehh.. oki? hon bestämmer väl själv vem hon ligger med..? (ja detta var några år sen då) Elakt spratt har hänt ja, **** kommer du ihåg laxermedlet..? någon blev väldigt skitnödig och fick stanna längs vägen ett par gånger. ;) Dansat på en fest javisst. Fuskat på ett prov jo det har jag.


91) Fuskat på en läxa [x]
92) Gett bort något du gjort själv [x]
93) Blivit puttad i en pool [x]
94) Lekt i en pool [x]
95) Kollat på mtv i 5 timmar i sträck [ ]
96) Varit förälskad i någon som är 10 år yngre än du själv [ ]
97) Varit förälskad i någon som är yngre än du [x]
98) Använder eyeliner [ ]
99) Använder foundation [x]
100) Skrattat åt någon som blev sårad [x]

Har fuskat på en läxa nr jag bara inte orkat. Gett bort tex en tavla jag ritat själv i plyerts, get bort en spegel där jag gjort detaljerna själv m.m. Puttad i en pool har nog många blivit när de var små och busade, likaså lekt. Har varit förälskad i de som varit yngre än mig ja. Använder smink ibland och då ingår foundation. Skrattat åt någon som blivit sårad har jag med, fy på mig.


På detta test skulle man tydligen vara duktig på att räkna ihop hur många x man fick för att få veta hur "bad" man är. Jag antar att jag räknat rätt och fick ihop hela 68 x. Det pinsamma är ju att byter man ut nåt ord på de jag inte fyllt i så skulle många av de även blivit ett x. Tex: har du rivit sönder en biljett? byt ut det till :har du rivit sönder ett viktigt papper för någon? osv

Total summa: 68

10-20 = goodie good
21-30 = a little rebelious :)
31-40 = getting hot baby
41-50 = rebel
51-70 = bitch / asshole
71-80 = cant believe you made it this far
81-90 = fucking badass
91-100 = see you in hell


Är du lika beroende som jag av alla dessa hemska listor m.m. så är det bara att sno med dig listan. Har dock högerklicksskydd men det ska gå att markera texten och efter det är det bara att trycka Ctrl +C samtidigt, sen ta klistra in hos dig.


Kommentarer
Postat av: Rebecca
2009-03-06 @ 08:42:27
URL: http://geshiia.blogg.se/

Nu när jag har bytt blogg så ser man ju inte alla kommentarer som jag fått, trist tycker jag så jag har valt att kopiera alla kommentarer som tillhör varje inlägg och slänger själv in de i en egen kommentar.



Kommentarer:



Postat av: sara

du har en award i min blogg.



2009-02-25 @ 11:19:43

URL: http://zasata.blogg.se/



Postat av: Felicia

Du har inget högerklicksskydd, kunde högerklicka och kopiera listan utan problem.



2009-02-25 @ 14:00:15

URL: http://Gustafus.blogspot.com



Postat av: Rebecca

Felicia aa ändrade det efter mitt inlägg me awards, kom på att bilder man "får" ta blir extra jobb och vill inte att det ska bli fööör jobbigt för folk som fått lov at ta bild. :) men tack för att du sa till för det kunde ju vart annorlunda. :)



2009-02-25 @ 15:04:54

URL: http://alskadeliam.blogg.se/


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback