dåligmorgon blev en godmorgon.. nästan..

Min morgon började väldigt dåligt ja såfort jag vaknade, jag hann inte ens kliva ur sängen. Grinig liten bebis som bara vägra ta sin medicin som sambon kom in och gav mig så jag skulle ge lillgrabben, tillslut tog han den iallafall. Jag gick upp på toa och efter det hämtade jag kaffe för att sätta mig en stund vid datorn och självklart vägrade datorn samarbeta med mig vilket inte är någon bra ide av datorn att göra såhär på morgonkvisten. Datorn fick höra många elaka ord och meningar och kommer nu säkert må väldigt dåligt psykist hela dagen, tillslut vann jag över datorn och kunde äntligen spana runt på nätet.

Började med att logga in på facebook vilket jag ångrade direkt när jag såg några bekantas statustext. En släkting till mig hade gått bort, 32 år gammal och pappa till en grabb på 11 år. :(  Så ledsamt.. Det är helt sjukt alla verkar försvinna i vår släkt. :( Jag pratade en sväng med hans bror men vad säger man..? Trots att jag själv har förlorat min ena syster så har jag ingen aning om vad man säger till andra som förlorat sitt syskon. R.I.P. Pierre <3

Fortsatte med att logga in på min blogg och hade fått en kommentar, ja ingen dålig kommentar utan en trevlig som tur var. Den gjorde min dag lite bättre iallafall. :) Jag hade ju spanat lite inne hos 17år & trebarnsmamma och sett att hon hade en tävling och då jag gillade priset så passade jag på att vara med såklart, och ja det var mammabecka som varit inne hos mig och lämnat den trevliga kommentaren där hon berättade att just jag vunnit . :) Så nu sitter jag och ser fram emot att mitt (eller ja Liams blir det) bokstavskaos ska komma hem hit. :)

Nyfiken på hur bokstavskaoset ser ut? Klicka HÄR!

Kommentarer
Postat av: Anna
2009-03-31 @ 08:34:10
URL: http://miranna.blogg.se/

God morgon!

Tack så jättemycket! :)

...och jag gillar din inställning...

Man MÅSTE ju faktiskt inte alltid säga något...

Kram och hoppas du får en bra dag!

Postat av: moa
2009-03-31 @ 12:45:18

tråkigt med hur dagen börja =(..grattis till priset iaf =)..kram

Postat av: Emelie
2009-03-31 @ 12:54:59
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/

Skorna är köpta på Coop Forum för 69 kr ;P

Blir att vi köper att par dyrare när han väl lärt sig gå istället, men tyckte dessa var jättehäftiga :)

Postat av: evelina
2009-03-31 @ 13:35:05
URL: http://mystjej.blogg.se/

sV: aha okej där ser man. var de bra då?

Postat av: evelina
2009-03-31 @ 13:36:26
URL: http://mystjej.blogg.se/

sv: aha okej vart de bra då?

Postat av: Jessica
2009-03-31 @ 22:12:23
URL: http://Http://banditkoll.blogg.se

Å vad kul att vinna något, det har jag banne mig aldrig gjort online!! ler Trist med Pierre, dock. Snacka om att världen ger och tar.. speciellt trist när det var någon så ung :(

Hoppas datorn slutat muppa sig nu iallafall.

Kram!!

Jessica o gänget.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback