Kissie - Jag erkänner OCH skäms!

Kissie - jag erkänner OCH skäms! (jag måste läsa din blogg minst 3-4/månaden)

Ibland läser jag en av sveriges kassaste bloggar, innan läste jag aldrig den bloggen jag visste inte ens att bloggen fanns men sen en dag så såg jag en länk inne hos någon och den personen skrev att en person kommenterat unga mammor och jag var ju bara tvungen att kika in på den bloggen då. 

Nu förtiden bara måste jag kolla in hennes kassa blogg, ja minst 3-4 gånger per månad för det kan ju vara något helt otroligt dumt/sjukt hon skrivit. Ibland undrar man vad folk tänker med när man läser vissa saker, okej att hon är blond och inte så gammal än men ja ändå, något borde ju hennes föräldrar ha lärt henne?

Det pinsamaste med henne är nog allt att hon tror att folk är beronde av henne för att hennes blogg är bra men ja så är inte fallet, det är nog en av de sämstaste bloggar jag någonsin läst i hela mitt liv, eller ja min privata låsta blogg är nog snäpet värre, fast det kan ju ha att göra med att det inte är något skrivet i den. ;)

JAAAAA naturligtvis handlar hela inlägget om KISSIE!


Nu är det dags att dra på sig bikinin och dra ner till sjön! =)

Kommentarer
Postat av: resumes
2011-09-29 @ 19:25:39
URL: http://perfectresume.org/about.php

I think my friends will like this information a lot


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback