Lista

KÄRLEK
Du har gråtit för att du vart kär i nån du inte kunnat få
- nee det tror jag inte.
Du är kär nu - Ja!
Du har sårat nån så den börjat gråta - Ja, det har jag.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja några gånger
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Japp, 7 år nu. :)
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Japp
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Japp

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra -  Japp
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Japp
Jag har smygit ut utan lov -  Haha, ja, några gånger. ;).
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Ja
Jag har fuskat i ett spel - Haha ja, jag hatar att förlora. ;)
Jag har struntat i ett prov - Ja, det har jag.

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - Japp
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Ehhh nej
Jag kan inte svälja piller - Jo det kan jag men jag gillar det inte.
Jag har tagit mediciner mot depression - Nej, inte än iallafall.
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej, verkligen inte!
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Nej
Jag har vaknat gråtande - Japp, många gånger..
Jag har somnat gråtande - Ja, några gånger.

DÖDEN
Jag är rädd för att dö - Jag vet inte, beror på hur man ser det.
Jag hatar begravningar - Ja, det är väldigt jobbigt.
Jag har sett någon dö - Ja :(
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Ja
Någon nära till mig har begått självmord - Nej eller hmm.. inte vad jag tror.

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - Haha ja! *pinsamt*
Jag har sett en fallande stjärna - Jo det har jag nog.
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Förmodligen
Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas - Haha, ja det har jag!
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - JAAA! *busig*
Jag har sparkat en kille mellan benen - åhja, det har jag och han förtjänade det!
Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nej
Jag har lekt sanning eller konsekvens - Jaarå många gånger. ;)
Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme - Nej, dricker inte mjölk
Jag har krockat i en bil - Ja, ett par gånger.
Jag har medverkat i en teater - Jag var med i något julspel när jag var yngre? 
Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet -
Ja, förmodligen
Jag har fångat en snöflinga på min tunga - Japps
Jag har sett norrskenet - Nej, men jag skulle vilja.
Jag har suttit på ett tak på natten - Inte som jag minns
Jag har aprillat någon - Haha, aprillat..? jo det har jag. :)
Jag har åkt taxi - Jo det har jag.
Jag har ätit sushi - Nej
Jag har åkt snowboard - Nej

Kommentarer
Postat av: Amanda
2009-06-16 @ 19:08:25
URL: http://creyla.blogg.se/

Roligt att få veta lite mer om dig! ^^


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback