Hej där!

Min fina grabb Robin fyllde 10 år nu den 25/6 så hans riktiga pappa +pappas tjej + Robins syskon var här och firade honom, de bodde här två dagar med. Skoj! =) Ett litet eget inlägg kommer om hans födelsedag med bilder osv senare.

Robin åkte igår till Stockholm med sin riktiga pappa och ska vara där i tre hela långa veckor och jaaaa jag saknar honom redan. :( Det var riktigt jobbigt att lämna av honom (de) vid tåget, tårarna var nära, väldigt nära. Jag kommer bli tokig här hemma, Robin har aldrig varit borta så länge ifrån mig, en helg max har han varit borta tidigare. Visst vi fick komma upp om vi ville om det blev för jobbigt för mig att han skulle vara borta så länge och så finns det ju telefon, men jag vill inte verka jobbig och ringa och ha mig hela tiden hahahaha

Nee han kommer få det bra hos sin pappa och hans tjej, farmor finns även väldigt nära och så har ju Robin sina syskon på pappas sida där. Han får det bra där. :) De ska gå på Grönan, Cosmonova och så skickade jag med 1100:- så att Robin kan shoppa lite, det gillar han. :)

(Beckah bilder kommer på mailen när tid finns)


Annars idag blir vi helt barnlediga (om en timme) för vi är bortbjudna på ölbrännboll och grillning, det ska bli trevligt att träffa massa folk. =) Så snart ska jag ta och öppna en kall öl och njuta av, kanske sätta mig med de andra på gården och trycka i mig av de 15 liter jordgubbar som grannens bror kom med. ;)

Hej sålänge..

Kommentarer
Postat av: Beckah
2009-06-27 @ 17:50:56
URL: http://beckahbitch.blogg.se/

ååå va skoj att Robin är hos Adrian också. Ja 3 veckor är länge. fast det har jag ju testat en gång. Då var det sjuuukt jobbigt men nu är jag mer van att vara utan Victor fast jag saknar honom nu faktiskt. Alvin frågar efter honom också. Har ringt honom i 3 dagar på mobilen men han har inte haft den i närheten. Ska ringa hem till Arelys ikväll istället för de skulle dit och äta. Ska ringa snart. De har varit och badat idag.



Stressa inte med fotona, det är ingen brådska :-) härligt att ni verkade ha det trevligt och så när Robin fyllde år.



Ni får ha det skoj ikväll med på grill och ölbrännboll och så :-)

Postat av: Nexa
2009-06-28 @ 13:00:34
URL: http://nexas.blogg.se/

Det kommer gå så braaaa. Önskar att Lucas fick åka till SIN pappa rättare sagt att han ville ta hand om honom lite så man fick lite lugn och ro ibland. Men nej då! Var du glad för Robins skull istället, A har visserligen doppat och fått en massa kids, men å andra sidan har han ju i alla fall viljan att träffa dem, se det så!

Drick en öl åt mig med, och vinn brännbollen!

Jessica


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback