Trevligt med paket i brevlådan! ;)


Har ju glömt att visa vad jag fick med posten igår, ett stycke t-shirt från Snoffs, ett stycke luvtröja från Snoozy och så kom min vinst från ABC-leksaker som var en finfin midsommarkrans och den vann jag inne hos bambinidolce. Perfekt nu till midsommar ;)

Min vinst från Tigerlija kom idag, och det var det finfina "tro, hopp och kärlek" halsbandet som nog alla vet hur det ser ut. :) Och så kom ett traderapaket som innehöll min älskade snigeltröja som jag letat efter hur länge som helst, men den har alltid blivit så jäkla dyr på tradera, ja dyr för att vara en begagnad Lindex tröja. Jag vann den iallafall för hela 1:- *GLAD*

Kommentarer
Postat av: Amanda
2009-06-16 @ 19:31:00
URL: http://creyla.blogg.se/

Härlig post du fått idag! ^^


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback