TREVLIG MIDSOMMAR!

Jag tänkte passa på att önska er en TREVLIG MIDSOMMAR nu då vi kommer vara borta hela dagen/helgen. Jag hoppas eran midsommar blir kanontrevlig och att vädret blir finfint. =) Jag slänger med en liten midsommarhälsning som jag knåpat ihop själv, ta gärna med er den om ni vill. :)

Själva så ska vi fira våran midsommar i Stockholm, (Vallentuna) tillsammans med min äldsta sons pappas släkt. Det blir farmor, farfar, Robins riktiga pappa med familj, Robins brorsa Victor (halvsyskon på pappas sida) kommer vara där med, hmm blir lite tjatigt om jag ska nämna alla kanske? så vi kör på: + några till.

Robin ser fram emot att träffa de massor kan jag lova, speciellt att träffa sin pappa, hans flickvän och deras dotter Melina (även hon är Robins halvsyskon på pappas sida, *lång historia*) och sin brorsa Victor. :) Det var ju ett tag sen kan man ju säga.


För att vara helt ärlig så finns det faktigst några halvsyskon till *helt otroligt men sant* som han jättegärna vill träffa men de har jag inte hört något av angånde midsommar så jag räknar det som om att de inte kommer då. Robin träffade sin riktiga pappa sist 2005 om jag inte minns galet, sin syster Melina två gånger förra året, sin bror Gabriel har han träffat två gånger, en gång som bebis och en gång när han var runt 4-5 år gammal, Robin har en syster till som han aldrig har träffat och så sin bror Victor har han träffat två gånger i hela sitt liv varav en gång var när Robin var en liten bebis och imorgon blir det tredje gången de träffas sen de föddes. =)

För den som är nyfiken så har Victors mamma en blogg med som är värd att kika in på och där kan ni även läsa om och se bilder på Robins brorsa Victor såklart. << Beckahbitch >> heter hennes blogg, kika in där nu vetja. =)


TREVLIG MIDSOMMAR!

Kommentarer
Postat av: Amanda
2009-06-18 @ 20:46:05
URL: http://creyla.blogg.se/

Hoppas ni får en underbar midsommar!

Kram

Postat av: Milla
2009-06-18 @ 21:09:19
URL: http://sagabus.blogg.se/

Ha en jättetrevlig midsommar!! Kram

Postat av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!
2009-06-20 @ 14:09:10
URL: http://fruktbus.blogg.se/

Klockren bild! Haha, nu längtar jag tills nästa midsommar! Din blogg är guld tjejen! Länkar i min! :D



*Lust att följa mig på bloglovin? Hjälpa mig att växa som mammablogg? - Kika in min blogg vetja och läs veckans inlägg om "Hylla Mammabloggar"*

Postat av: Beckah
2009-06-20 @ 16:30:02
URL: http://beckahbitch.blogg.se/

Hoppas ni hade trevligt igår och tog en massa bilder förstås ;-) detta var andra gången grabbarna träffades samtidigt alla tre. Fjärde gången Victor och Robin träffades.



De sågs när Victor fyllde 1 år och Robin var pyttepytte och sen ett år senare på sommaren då Robin var nyfyllda 1 år och Victor var nästan 2 år. gabriel var med vid båda dessa tillfällen också.



Sen träffades Victor och Robin för 2 år sedan när de skulle skjutsa hem Victor så stannade de på vägen :-)



Victor har också bara träffat Gabriel en gång sen de var små. Det var när de var typ 6 år gamla.



Hur som helst alldeles för lite träffar mellan syskonen hehe. Kul nu att hela 4 stycken träffades samtidigt.



kram

Postat av: Anonym
2009-06-20 @ 18:26:11
URL: http://sandram.webblogg.se/

hej , hoppas ni haft en trevlig midsommar.



Kram Sassa




- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback